معرفی و خرید کتاب تعمیر، نصب و نگهداری لوازم خانگی استیو ویلسون

دسته بندی : فنی و مهندسی
5.0
0 نظر
در این کتاب نصب انواع لوازم خانگی، تعمیر لوازم خانگی و عیب‌یابی دستگاه های مختلف لوازم خانگی شرح داده شده است، که برای بسیاری از علاقمندان به آشنایی با تعمیرات لوازم خانگی موضوع جالبی است. همه ما از ابتدای زندگی خود تاکنون با طیف گسترده ای از لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، رادیو، دستگاه پخش و ... در محیط زندگی، محل تحصیل و یا محل کار خود سروکار داشته ایم. نصب، تعمیر، عیب یابی و نحوه صحیح استفاده از این دستگاه ها و لوازم خانگی حتی اگر تعمیرکار این گونه از دستگاه ها نباشیم هم جالب و مساله برانگیز است. به همین دلیل یادگیری تعمیرات لوازم خانگی و نحوه عیب یابی آن شاید برای خیلی از افراد یک نیاز باشد. انتشارات نبض دانش در راستای انتشار سری کتابهای مهارتی، فنی و حوزه آموزش تعمیرات اقدام به ترجمه و انتشار کتاب در زمینه تعمیر، نصب و نگهداری لوازم خانگی نموده است. تا هم برای کاربران لوازم خانگی و هم افراد شاغل در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفید و کاربردی باشد. با مطالعه این کتاب قادر خواهید بود تا چگونگی تعمیرات لوازم خانگی را دریافته و اقدام به تمعیرات لوازم خانگی نمایید و یا اگر در حوزه تعمیرات لوازم خانگی فعال هستید دانش خود را ارتقاء دهید.
نویسنده
اﺳﺘﯿﻮ وﯾﻠﺴﻮن
ناشر
نبض دانش
سال
1402/03/01

نسخه چاپی
175000 هزار تومان
140 هزار تومان
نسخه دیجیتال
50000 هزار تومان
40 هزار تومان
نام کتاب
معرفی و خرید کتاب تعمیر، نصب و نگهداری لوازم خانگی استیو ویلسون
نویسنده
اﺳﺘﯿﻮ وﯾﻠﺴﻮن
ISBN
978-622-6726-58-0
فرمت کتاب
PDF
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
1402
ناشر
نبض دانش
برچسب ها
درباره کتاب
در این کتاب نصب انواع لوازم خانگی، تعمیر لوازم خانگی و عیب‌یابی دستگاه های مختلف لوازم خانگی شرح داده شده است، که برای بسیاری از علاقمندان به آشنایی با تعمیرات لوازم خانگی موضوع جالبی است.
مشاهده بیشتر

خلاصه نظرسنجی

این نظر سنجی بصورت مجموع نظرات منتقدان، انتشارات و نظرات کاربران جمع آوری شده است.

5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
5 از ۵
امتیاز بر اساس ستاره :
نمایش 0 نظر از 0 نظر
جدید ترین
مشاهده بیشتر
کتاب های مرتبط
فنی و مهندسی
5.0
آموزش تضمینی لحیم‌کاری ﻣﺮﺗﻀﯽ ﺳﻠﻄﺎﻧﯿﻪ
موجود در نسخه :
بیش از 100,000 جلد کتاب موجود
بیش از 20,000 دانلود در ماه
بیش از 10,000 نویسنده
بیش از 2,000 مشتری در ماه